Klacht: reclamefolders worden niet bezorgt

op 23 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg al weken geen reclamefolder pakket meer
woon in de jonathanstraat (62)den haag. HEEL JAMMER vind het altijd leuk om ze te bekijken. mijn moeder woont om de hoek bij mij, in de hasebroekstraat zij krijgt ze ook niet

Gewenste Oplossing:

dat er weer folders bezorgt worden bij ons

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 november 2011 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bezorger is gewaarschuwd door onze bezorgerscoordinator.

Heeft op 14 november 2011 om 19:00 geantwoord

nog steeds geen folders het is nu 14 november
zijn 3 weken verder, de bezorger is niet onder de indruk van de waarschuwing

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mklaassen

7 jaren geleden - heb nog steeds geen foldersm ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door mklaassen