Klacht: reclame folders

riabora op 16 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krijgen sinds een paar weken geen reclamefolders meer Deventer 7415ZG deventer

Gewenste Oplossing:

weer folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 september 2021 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rouw-Borkent,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet naar behoren verloopt.
De melding is direct doorgezet naar de bezorg coördinator, die de melding verder zal gaan oppakken met de bezorger van uw wijk.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door riabora