Klacht: Rechtzaak

op 27 november 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Goedendag, na veel getouwtrek over een pensioen fonds waarbij de hoofdsom 27.000 euro was en ik het niet mee eens was begon het. Nadat ik met het pensioenfonds overeen was gekomen dat ik na een eerdere brief dat er 7.000 euro bleef staan is uiteindelijk alles op 0 gezet omdat ik niet voor dit fonds in aanmerking kwam.
Nu dit al een tijdje speelde was ondertussen Festing Finance ingeschakeld en al zover opgelopen dat ik werd gedagvaard mits ik de 6e een € 150,- overmaakte en de zaak werd dan de 8e geseponeerd. Deze vraag werd mij overigens ook de 6e gesteld en had het anders meteen voldaan( niet wetenende waarom omdat er geen zaak was ). Omdat ik een eigen bedrijf heb en dus in de avond uren alleen thuis ben is dit de 7e overgemaakt zoals ik ze ook heb laten zien in een kopie. Nu krijg ik nog eens een rekening van € 655,- gepresenteerd voor de gerechtelijke kosten????? terwijl er geen zaak was??????? Kortom touwgetrek begint van vooraf aan maar sleep ze nu voor de rechter en wil alle kosten welke hieruit naar voren zijn gekomen vergoed hebben. Overigens ben ik ook niet de enige die deze malafide praktijken onder de loep neemt.

Ik wacht uw gewaardeerde reactie af.

Ik ben tevreden als ik een excuus krijg. En alles vergoed krijg wat het mij aan energie en geld heeft gekost om dit uit te laten zoeken. Het gaat mij niet eens meer om die € 150,- waar men ook al geen recht op had. Er zijn mensen die hierin meegaan en zo bedonderd worden waar ze bij staan en wil deze mensen behoeden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 11:19 geantwoord