Klacht: reageren niet meer

op 28 mei 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste,

Ik probeer wel al sinds 3 mei tussen 9u en 13 u jullie telefonisch te bereiken direct na ontvangst van mijn artikelen maar nooit krijg ik aansluiting!!
Mijn vraag en klacht staat hieronder in de vorige mails beschreven ik zou graag zo vlug mogelijk een terugbetaling ontvangen van de geretourneerde artikelen 3110759647 en 32110131736 en een commerciële tussenkomst voor al de problemen die daar al omtrent geweest zijn zoals je ziet was ik al een klant van jullie en heb ik gisteren opnieuw een bestelling geplaatst en mijn vriend Peter Rouaen is ook een trouwe klant!
De problemen omtrent die stoelen van dat tuin set vind ik nu echt wel niet kunnen 2x toe defecte geplooide stoelen ontvangen terwijl ik die 2 weken geleden nodig had voor een tuinfeest en ik toen zonder stoelen zat!
Dat probleem is na meer dan 1 maand nog niet opgelost!
Ook heb ik nog geen terugbetaling ontvangen van de arm been trainer 32110131736 die ik heb geretourneerd omdat hij ook niet functioneel was?
Dit was oa één van de mails die ik aan vida xl gezonden heb en ook telefonisch zijn zij niet te bereiken tussen 9 en 13u!! Nog steeds geen terugbetaling ontvangen ze beweren dat de geretourneerde artikelen niet volledig zijn?? Heb alles verzonden wat ze mij opgestuurd hebben.

Mvg Sabine

Wanneer er een terug betaling gedaan is. Van de geretourneerde artikelen die werden verzonden De artikels zijn opgehaald door UPS op 6 mei trackingnrs zijn : 1Z AX4 613 9196791123 EN 1Z AX4 613 91 9406 9051.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine vc_