Klacht: Reageren

op 12 maart 2020 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben meermalen in contact getreden met BOS incasso. Er wordt traag gereageerd, soms wel langer dan twee weken. Bovendien wordt uit de antwoorden niet duidelijk dat BOS incasso mijn argumenten heeft neergelegd bij de opdrachtgever. Hiernaar wordt niet dan wel onvoldoende verwezen in de mails die ik van deze organisatie mocht ontvangen. Bovendien bevatten mails onwaarheden over zaken die ik in eerdere berichtgevingen had toegelicht.

Gewenste Oplossing:

Snellere reacties die recht doen aan mijn argumentatie en die geen onwaarheden bevatten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H van Dam