Klacht: Reactie op voorvermelde klachten

op 06 juli 2012 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Ik wil graag even een reactie op alle eerder vermelde klachten geven. Het is alleen maar negatief wat ik lees, maar ik heb alleen maar positieve ervaringen met Proveiling.Ik laat vaak goederen thuis afleveren, en hier is nooit iets mis mee. Klanten moeten er echter wel rekening mee houden dat men niet met een postorderbedrijf zaken doet. Het afleveren duurt gemiddeld 2 weken, maar dit staat ook duidelijk vermeld op de website. Goederen kunnen inderdaad beschadigd zijn, of soms niet werken, maar dit is toch het risico bij een aankoop van gebruikte goederen?! Hier is immers ook een kijkdag voor bedoeld. Er mist inderdaad ook wel eens wat, of het komt niet geheel overeen met de omschrijving op de site, maar dit is in mijn geval keurig opgelost. Oké, de snelheid is zeker wat aan te doen, maar ik bekijk het maar zo, waar mensen werken, worden fouten gemaakt. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, en met problemen wordt er altijd naar mij geluisterd. Wil je een uitstekende service, goederen in nieuwstaat en garantie, ga dan naar de winkel. Mensen lees voor men biedt de algemene voorwaarden op de site!

Alle klachten die gemeld zijn door JERRANTHI