Klacht: Reactie op onderstaande klacht

op 29 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw.

U heeft afgelopen weekend bij mij in de bus gezeten naar london.
Al de bussen waren te laat i.v.m. werkzaamheden bij de Tower bridge. Het was ons allemaal niet bekend.
Ik heb om 19.30 contact opgenomen met een groep van 11 personen die beneden in de bus zaten en heb ze bijna elke 15 min gebeld over de gang van zaken, maar ook met de mededeling of ze het in de groep wilden gooien. Aangezien de hele groep daar stond. Ik betreur dat het niet doorgegeven is.
Had een hoop misverstanden kunnen voorkomen. Als u hier alles zo verteld hoe het gegaan is dan had u ook kunnen horen dat ik in mijn verhaal 3 keer mijn excuus aanbood voor iets wat niet mijn schuld was. Dus een 4e keer vind ik niet nodig.
Vriendelijke Groet.

Alle klachten die gemeld zijn door setra