Klacht: Reactie op mijn klacht

op 22 juni 2021 over Bouwenverbouw.nl in de categorie Internet Diensten

Op basis van mijn klacht op 07-06 reageerde bouwenverbouw.nl

Beste heer / mevrouw,
Wij hebben u recentelijk benadert m.b.t. uw klacht. In het gevoerde telefoongesprek zijn er meerdere handreikingen gedaan omtrent een oplossing, helaas gaf u aan hier geen tijd voor te hebben en heeft u het gesprek beëindigt.
Daar wij deze klacht op alle mogelijke manieren hebben proberen op te lossen, sluit ik hierbij de klacht af.
Wanneer u toch nog akkoord wilt gaan met de geboden handreikingen kunt u mij bereiken op 088 66 55 455.
Met vriendelijke groeten,
Jeannie de Jong

Mijn reactie:
Nee, want u wilt mij laten betalen voor een dienst waar ik niet om hebt gevraagd.
Telkens bellen jullie op momenten dat ik aan het werk ben.
1. Per mail heb ik op 27 Mei een correspondentie ontvangen waarop uw collega aangeeft dat per 17 Mei 2022 mijn abonnement niet wordt gecontinueerd. En u belt om aan te geven dat ik moet inloggen om mijn abonnement stop te zetten, wat ik PERTINENT weiger te doen. Want ik heb hier gewoonweg niet om gevraagd.
2. U biedt vervolgens telefonisch het e.e.a. aan maar als uw bedoelingen oprecht zijn, dan mailt u mij. Of u belt op een vroeg tijdstip of aan het einde van de middag, dit is een verkooptechniek die u niet bij mij dient toe te passen meer. Want ik trap er niet in.
Dus NEE, ik ga niet akkoord met de door u geboden oplossing want ik ga pas akkoord als deze hele overeenkomst/abonnement PER DIRECT wordt ontboden.

Als mijn klacht niet zomaar op OPGELOST wordt gegooid want het is pas opgelost als bouwenverbouw.nl geen telefonisch contact zoekt maar gewoon de zogenaamde overeenkomst/abonnement vernietigd.
En graag per mail!!

Door hun toedoen poeier ik bijna alle telefoontjes op en zeg ik geen tijd te hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bouwenverbouw.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris_84