Klacht: uitkering overlijdensverzekering

LUVU op 03 juni 2024 over Reaal in de categorie Verzekering

Als uitvaartondernemer is één van onze hoofdtaken om nabestaanden te ontlasten. Daarbij assisteren wij ook in het afhandelen van overlijdensverzekeringen. We maken een akte van cessie, waarbij de nabestaanden verzoeken de uitkering rechtstreeks aan de uitvaartonderneming te doen, ter bestrijding van de uitvaartkosten. Nu dan REAAL….. Ik ben ondertussen 3 maanden met hen bezig om polissen te laten uitkeren. Elke keer komen ze weer met een onzinnig verhaal en wordt de uitkering onnodig opgeschort. Ondertussen is er tweemaal toegezegd dat er uitgekeerd gaat worden en nog steeds helemaal niets ontvangen. Ik weet niet wat er aan de hand is bij REAAL, maar ik hoor heel veel collega’s klagen. Andere maatschappijen keren binnen een week uit!! Waarom na DRIE maanden nogf steeds niets????
Het wordt hoog tijd dat hier van hoger hand wordt ingegrepen. Met schijnt niet te beseffen wat dit voor nabestaanden allemaal betekend. Zij verzekeren zichzelf zodat alles goed geregeld is…..althans dat hopen ze, blijkt nu. REAAL wees eens flink en ga deze problemen een netjes oplossen en denk een aan jullie eigen klanten !!!

MET SPOED UITBETALEN !!!!
En dit voor toekomstige overlijdensgevallen goed regelen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reaal

Reactie van de melder van de klacht LUVU

2 weken geleden - ze blunderen in hun werkwijze en mogen daar kennelijk niet op aangesproken worden......

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LUVU