Klacht: Ratburner

op 08 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ontving 07-06-2017 een betalingsherinnering van Fat Burner 3×32,00 = 96,00 Euro. Ik heb niets besteld en niets ontvangen. Bovendien zou ik dit soort pillen NOOIT middels internet bestellen.
Mogelijk heb ik ooit hun site gezien maar zeker nooit of te nimmer iets besteld.

Ik zal mijn geld nooit aan dit soort zaken uitgeven!!

Als "noreply@billink.nl" toegeeft een fout te hebben gemaakt en mij berichtgeving daarvan stuurt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Reactie van de melder van de klacht newwie293

2 maanden geleden - Ratburner s.v.p. wijzigen in "Fat Burner".

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:12 geantwoord

Beste Ivon,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva