Klacht: betonstorting omtrent schuttings palen

op 11 juni 2021 over Rammo Tuinhout in de categorie Tuin

eerst werd door u de schutting geplaatst, mijn vrouw vroeg aan u medewerkers moet het niet met beton gezien de open ruimte waar ons hoekhuis aan is gelegen, eerlijk gezegd wij hadden door misverstand onderling dat beton niet mee besteld.het verrassende antwoord uwer medewerkers luide, nee nee mevrouw de palen gaan 70 cmtr de grond in het is echt niet nodig, bij de eerste de beste windvlaag begon de schutting al los te geraken, toen vroegen wij u alsnog langs te komen met beton en betaalde de factuur vooraf, op 22-05- 2021zie factnr.2105-06351 u medewerkers verschenen afgelopen vrijdag het werd een klucht opgevoerd door slechte acteurs houd u vast want dit word schuddebuiken van het lachen, wij hadden om betonstorting rond de schuttingpalen gevraagd en betaald voor 9 palen,we gaven eerder aan dat het maar 8 palen betrof, maar ala, de voorstelling begon goede morgen goede middag dit gaan we even voor u doen, ik wees ze op een probleem met waarschijnlijk mollen, wegzakkend zand en grind bij beide palen van het haaks op de andere geplaatste delen, echt top vond ik de reactie hij met wie ik sprak zei, geen probleem dan storten we daar wat extra`s, ik ging naar binnen, mijn vrouw melde mij dat de heren na 5 minuten waren vertrokken, ik heb betaald voor 9 palen betonstorting, ze hebben slechts bij 5 palen aan 1 kant wat gestort bij 1 paal ook nog op afstand va tien tot 15 cmtr

als ik mijn geld terug krijg
ik ben belogen en bedrogen.

ik reageerde op hun site heeft u nog vragen
helaas geen antwoord

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rammo Tuinhout

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rammo Tuinhout nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loranicole