Klacht: Rammen de ramen eruit

op 23 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 9 juni 2016,omstreeks 16:00 uur.
Was ik boven in mijn huis (herstellende van knie operatie ) . Hoorde ik aan de overkant een gebons op de voordeur en op de ramen.En toen bij mijn op de deur en ramen bonzen, moest naar beneden .kebb n paketje in het buitenlands .zijn ze bij de dhl helemaal van de pot gerukt. Zulke personeel aannemen en zo goedkoop mogelijk. Maar fatsoen is er niet bij. Een hele boze aanpakster.

Gewenste Oplossing:

Als je netjes aanbeld !!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door 27091964