Klacht: Rabopas, bankpas, betaalpas, Rabobank, nooit binnengekregen, nooit verzonden

op 08 oktober 2011 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe bankpas aangevraagd bij mijn huidige bank. (Rabobank)

De reden voor het aanvragen is omdat de pas van deze bank van erg slechte kwaliteit is.

De pas zou verstuurd worden binnen enkele dagen zodat ik mijn bankzaken verder kan afhandelen.

De pas is er nog steeds niet! En rabobank beweert deze al verstuurt te hebben!

Daarbij komend is dat ze een nieuwe kunnen aanvragen maar dan wel met een heel andere pincode!!

Dit is onacceptabel en erg slecht. Deze klacht gaat ook gedetaileerder en diepgaander naar TROS programma RADAR wanneer hier naar gevraagd wordt.

Gewenste Oplossing:

Simpele oplossing: Nieuwe pas, zelfde pincode, zelfde rekeningnummer

Alle klachten die gemeld zijn door akipatrick