Klacht: Raar bedrijf

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voorheen al veel problemen gehad met dit bedrijf, tijd wordt door hun ingevuld, je moet dan net het geluk hebben om thuis te zijn. Veelal wordt het zelfs niet op diezelfde dag bezorgd, maar 1 tot 3 dagen later, waarbij je dus weer het geluk moet hebben om thuis te zijn.

Ik heb zelf niet voor DHL gekozen. Pakketje op 28 nov verstuurd, 29 november was ik niet thuis zoals verwacht, briefje met bezorger gemist in de bus. Ik heb online het pakketje verwezen naar een afhaalpunt. 4 December werd dit uiteindelijk geprobeerd aan te leveren. Telkens staat er op de tracking “Delivery interrupted, the parcel is delayed for one or two days” en daartussen in “Force majeure”.

Ik heb een e-mail gestuurd waarop ik (nog) geen reactie heb ontvangen, en het nummer op de site “+31 (0) 88 – 345 43 990” verwijst naar een stichting voor mensen met een mentale beperking, althans dat werd mij verteld toen ik probeerde te bellen. Voordat ik nog iets anders kon zeggen hoorde ik “Ok doei” en werd er al opgehangen.

View post on imgur.com

Bedrijf die zaken op orde heeft, beloftes nakomt, duidelijk (en wel) communiceert en daadwerkelijke contactgegevens vermeldt (of normale mensen in dienst neemt).

Pakket wel (op tijd) ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rutenmarsch