Klacht: Raar bedrijf

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voorheen al veel problemen gehad met dit bedrijf, tijd wordt door hun ingevuld, je moet dan net het geluk hebben om thuis te zijn. Veelal wordt het zelfs niet op diezelfde dag bezorgd, maar 1 tot 3 dagen later, waarbij je dus weer het geluk moet hebben om thuis te zijn.

Ik heb zelf niet voor DHL gekozen. Pakketje op 28 nov verstuurd, 29 november was ik niet thuis zoals verwacht, briefje met bezorger gemist in de bus. Ik heb online het pakketje verwezen naar een afhaalpunt. 4 December werd dit uiteindelijk geprobeerd aan te leveren. Telkens staat er op de tracking “Delivery interrupted, the parcel is delayed for one or two days” en daartussen in “Force majeure”.

Ik heb een e-mail gestuurd waarop ik (nog) geen reactie heb ontvangen, en het nummer op de site “+31 (0) 88 – 345 43 990” verwijst naar een stichting voor mensen met een mentale beperking, althans dat werd mij verteld toen ik probeerde te bellen. Voordat ik nog iets anders kon zeggen hoorde ik “Ok doei” en werd er al opgehangen.

View post on imgur.com

Gewenste Oplossing:

Bedrijf die zaken op orde heeft, beloftes nakomt, duidelijk (en wel) communiceert en daadwerkelijke contactgegevens vermeldt (of normale mensen in dienst neemt).

Pakket wel (op tijd) ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rutenmarsch