Klacht: Raambevestiging kapot TomTom 5200

op 15 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de eerste keer gebruik van mijn één maand oud zijnde TomTom 5200 ging de raambevestiging al kapot. Ik hier via de website van TomTom een klacht ingediend en het enige wat ik gekregen heb is een automatische bevestiging dat de klacht in behandeling is genomen onder referentienummer 170710-003409.
Verdere berichten heb ik niet ontvangen van TomTom, dit ondanks het feit dat ik ook nog via Facebook en messenger gevraagd heb om op mijn klacht te reageren. Er komt gewoon géén reactie.

Gewenste Oplossing:

Onder garantie dient er een nieuwe raambevestiging geleverd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Frank246b