Klacht: Raadsonderzoek

op 21 december 2019 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Er is een raadsonderzoek geweest en ben hier alles behalve tevreden over en ik schrik van hun nalatigheid en de manier waarop ze onderzoeken verrichten mijn raads onderzoeker was gertjan oldenburger kinderbescherming groningen en dit is kortgezegd mijn klacht

Wanneer ik de kinderbescherming benader voor een gesprek word mij dit onmogenlijk gemaakt en uit eindelijk zelfs tegen mij gebruikt dus zelfs wanneer je meej werkt is dit dus niet het goede om te doen ik heb vaker verzocht om een huisbezoek omdat ik het zeer belangerijk vond en nog steeds vind dat er ook maar de leefomgeving van mijn zoon gekeken word dit is in de wins geslagen en dit hoefde volgens hun allemaal niet ik heb gevraagd om eem diagnose te laten stellen omdat ik constant voor gek werd verklaard zobder ook maar 1 rapport of what so ever ik heb dit aangevraagd bij de raadsonderzoeker moest mij hiervoor melden bij de huisdokter dit heb ik gedaan en de huisdokter vertelde mij dat de raad daar hun eigen mensem vior heeft wederom heb ik hier vaker om verzocht maar heb ik hierin dus alles behalve medewerking gekregen van de desbetreffende raadsonderzoeker verder is mij verteld dat als ik iets in het dossier wou zien dat ik dit dan moest opsturen dit heb ik gedaan en de i formatie die ik had is express niet toegevoegd aan het dossier al met al mijn eindconclusie over het raadsonderzoek

1 er is geen huisbezoek afgelegd terwijl hier vaker om gevraagd is geworden
2 geen diagnose maar wel vaker om gevraagd geworden
3 er is met niet 1 bekende van mijn zoon gesproken de desbetreffende obderzoekers hebben een onderzoek verricht zonder ook maar 1x achter hun buro uit te komen en de werkelijkheid te zien
Wanneer ik de rvdk bel om te vragen of ik een open en eerlijk gesprek mag hebben dan word dit tegengewerkt en lojkt het wel alsof ik bergen moet verzetten om uberhaupts een normaal gesprek te kunnen krijgen tevens heb ik het raadsrapport voledig bestudeerd en vind de ene na de andere onwaarheid hierin terug de hulpverlening is geen hulpverlening meer maar het zijn macht spelletjes met kinderen als hoofdrol en het manupileren van een rechter is voor deze mensen hun topsport al met al kan ik dus niet zeggen dat ik gerust gesteld ben met de manier waarop het onderzoek heeft plaatsgevonden

Ik zou pas tevreden zijn wanneer de raadsonderzoeker tijd maakt ipv alleen maar 1 bladzijde van een dossier door te nemen en de rest mag je thuis gaan uitzoeken ik zal pas tevreden zijn wanneer ik er een gesprek zou kunnen lrijgenmet het raadsrapport en dat de dingen aangepast worden waar ik zelf bij ben ipv thuis te komen met een dossier dat kant nog wal raakt en gebaseerd is op bijna niets en er ook zoals ik al vaker verzocht heb maar nooit naar geluisterd is geworden er een huisbezoek komt dank u zeer voor het pezen en het hopenlijk behandelen van mijn klacht

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kasper verhees