Klacht: qbuzz onterechte incasso

op 14 januari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dankzij de nieuwe bussen en dienstregeling is er onterecht, door een verkeerd geregistreerde in en uitstap halte een bedrag van mijn chipkaartsaldo afgeboekt. Na twee betaalnummers (eerst ovchipkaart, daarna qbuzz) kreeg ik te horen dat door de chaotische invoer van de nieuwe qbuzz dienstregeling en nieuwe bussen er foutieve ov registraties plaats hadden gevonden. Waarom moet ik dan zelf 2 betaalde nummers bellen en zelf een verzoek om restitutie indienen?

Gewenste Oplossing:

Vergoeding belkosten en automatisch terugbetalen onterechte ov chipkaart incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rodofumi