Klacht: verzekering

op 03 november 2010 over PWZ Achmea in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Complaint description

ik sinds vorig jaar mijn reknr veranderd bij pwz en had in automatisch internet bankieren gezet zodat ik niet contineu het opnieuw in moest vullen.maar ik storte en hun storte weer terug en ik weer storten,want ik wilde zeker van mijn betalinngen zijn.nu de laatste 4 mnd zeggen ze dat ik niet betaald heb maar ik blijf maar storten en hun weer terug storten.nu hebben ze mij uit de verzekering gegooid en mijn te boek gezet als wan betaller ,terwijl hun het elke keer weer terug sorten.ik heb inmiddels wel een nieuwe verzekering aan gevraagd want ik kan niet onverzekerd zijn.maar dit is niet het eerste accevietje met pwz.nu heb ik incasso door hun fout en daar ga ik niet mee akkoord.want ik ben niet de gene die niet wil betalen maar hun storten terug.ik ben het zo zat met pwz maar ik wil wel dat dit opgelost wordt en ik onnodig geld moet betalen aan incasso.als ze nu eerst is de bankgegevens veranderen kom je een heel eind.

Gewenste oplossing

niet betalen door hun fout!!!zo oneerlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]