Klacht: Puzzelspel loungeset

op 16 juni 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Wij hebben de 2-in1 rattan loungeset rond met zonnedak (zwart) besteld op 3 juni. Op 7 juni hebben wij de eerste 3 pakketten ontvangen (van de vier, volgens de verzendingsmail).
Op 9 juni kreeg ik een mail dat er een probleem was met het vierde pakket door vertragingen bij DPD, waarvoor ik reeds gemaild heb naar hen.
Uiteindelijk op 15 juni krijg ik een mail dat het vierde pakket klaar is voor verzending, maar bij het openen van de mail zie ik tot mijn verbazing opnieuw 5 track and trace codes. Eén van deze track and trace codes is nog niet afgeleverd.
Vandaag, 16 juni, is het vierde pakket eindelijk toegekomen en was ik een beetje verbaasd bij het in ontvangst nemen.

Van onze bestelling op 3 juni tot de laatste levering vandaag, blijkt dat wij nog steeds niet alle onderdelen van de loungeset ontvangen hebben (bijvoorbeeld: het zonnedak).

Ik heb ook al meerdere malen proberen bellen naar de vidaXL klantenservice om onmiddellijk antwoord te krijgen, maar ofwel zijn er problemen bij de service ofwel krijg ik rare jungle geluiden te horen waarna de verbinding verbroken wordt. Wanneer ik cijfer 2 intoets om een Franse medewerker aan de lijn te krijgen, krijg ik opnieuw de uitleg dat er problemen zijn en dat er niemand aan de lijn kan komen.

Na 2 weken wachten, wordt mijn geduld toch wel op de proef gesteld en vooral omdat er amper informatie komt over de rest van de bestelling of pakketten. Ik zou graag weten wanneer ik alle onderdelen kan verwachten. Ik vind het ook spijtig dat dit zo onprofessioneel behandeld wordt.

Ik zal tevreden zijn wanneer ik alle onderdelen heb om de loungeset in elkaar te steken (en alles ook effectief klopt). Naar mijn mening mag er van vidaXL een compensatie gebeuren voor de lange wachttijd en gebrek aan info voor de klant.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 27 juni 2017 om 09:24 geantwoord

Beste mevrouw Le Juste,

Naar aanleiding van uw klacht bij Klacht.nl hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen.

Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken en uw voicemail ingesproken.

Eerder vandaag heeft u een e-mail bericht ontvangen van mijn collega, waarin ze aangeeft graag van u te willen weten wat u exact mist.
Om u te helpen met een passende oplossing kunt u kiezen voor de onderdelen na sturen of een volledige vervanging met retour van de huidige bestelling.

Wij vernemen graag uw keuze en hopen het probleem zo spoedig mogelijk op te kunnen lossen. Wij vinden het zeer vervelend dat het mis gaat met uw bestelling.

Heeft u nog vragen? Stelt u ze gerust! Wij wensen u een prettige dag toe.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Emilie Le Juste