Klacht: Ongewenst abonnement

op 17 april 2019 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Agressieve telefonische verkoop een gratis exemplaar ontvangen die je naar 2 weken na ontvangst kon opzeggen. Gister exemplaar binnen gehad, dus meteen opgezegd. Nu krijg ik een mail dat ze per oktober pas kunnen opzeggen omdat ze dat hebben vermeldt in een eerder verstuurde mail, die ik nooit heb ontvangen. Dit is pure misleiding. Ik wil helemaal geen abonnement en heb hier nooit om gevraagd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ze hun fout inzien door het contract te vernietigen. Aangezien ik nooit iets heb ondertekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Miesje38