Klacht: puregardinia

op 17 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

ik had die tabletten besteld in Juli 2016
de dokter adviseerde mij om er niet aan te beginnen maar terug sturen ging heel moeilijk maar is gelukt en nu willen ze nog dat ik alles betaal ze zeggen dat er een zakje open was en dat heb ik niet gedaan
nu krijg ik de ene dreigbrief over de andere al vanaf begin augustus
Nu kreeg ik een brief van DIRECTPAY ik heb 8 dagen om te betalen anders werden het andere stappen, wat moet ik hiermee

gr

Dat ze accepteren dat ik niets hoef en mij niet kunnen laten betalen voor iets wat ik niet heb

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

2 weken geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 11:33 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Hieperdepiep 2

3 dagen geleden - U probeert het wel maar hun nemen geen contact op Ik heb al ruim een week proberen te bellen maar zonder resultaat Ik zou graag het goede nummer willen hebben

Alle klachten die gemeld zijn door Hieperdepiep 2