Klacht: pure oplichters!!!! ga asjeblieft niet naar hun toe

op 29 november 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

goededag,

heb nu 1 jaar lang vast gezeten aan essent een nachtmerrie!!!
serieus heb nog nooit zo vaak alles moeten controleren.

het begon gelijk al met de eerste termijnen. ik heb 2 a 3 maanden lang geen factuur van hun gezien. zelfs achteraan gebeld hoe het zit. zeiden ze mij dat die vanzelf verscheen. inderdaad ik moest in februari gelijk maar 3 facturen betalen. kon ik niet dus heb ik gewoon 1 per maand gedaan. op en duur kreeg ik incassokosten. ook elke keer betaal 40 per keer extra!!! dus heb ik in augustus met hun gebeld en heb uitgelegd dat ik de incassokosten continue betaal terwijl het niet mijn schuld is. heb intotaal 240 euro aan incassokosten betaald. ze hebben na het gesprek de incassokosten eraf gehaald maar de rest niet verrekend of teruggegeven.

dan krijg ik de jaarafrekening ik kreeg terug. maar aangezien ik een termijnbedrag open had staan hadden ze dat verrekend. heb uiteindelijk een klein deel teruggekregen wat ik eigenlijks terug moest krijgen namelijk €105,72. terwijl ik van hun €311,08 moet terugkrijgen. en als je denkt dat het niet gekker kan krijg je nog een eindafrekening van 15 dagen ruim 155 euro. dus willen ze me ruim 360 euro afpakken. dit is niet de eerste keer dat het misgaat zowel me moeder en mijn zus hebben door hun schulden gekregen. ze weigeren mee te werken en eisen dat je het betaald. terwijl je ook nog terug hoort te krijgen. hoezo oplichting?
ps. heb jullie berekeningen toegepast en de verbruiken incl. btw en dan pas zie je dat het niet klopt.

dat het op een normale manier wordt opgelost. en niet kinderlijk wordt gepraat van maar meneer.
ze moeten hun werk gewoon beter doen.

bijlage mijn berekende energiekosten en volgens de site de totale kosten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 november 2016 om 13:20 geantwoord