Klacht: Puinhoop Post NL met track en trace.

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post NL maakt er een puinhoop van met de bezorging van een pakje uit het buitenland, In Japan iets besteld verwerkt via EMS en in bij de inklaring Post NL is de puinhoop begonnen. Hoe en waarom weet ik niet maar ze laten het bezorgen op een bezorg afhaalpunt bij Karwei , ik gelijk gebeld hoe dat zit , mij is verschillende malen verteld dat het gewoon thuis bezorgd wordt en wat lees ik vandaag op track en trace , u was niet thuis om 9.59 en uw pakket gaat naar een afhaalpunt bij Karwei. Welnu ik was wel thuis en zat net aan de koffie. Nu mag ik het morgen “misschien” komen ophalen bij Karwei

Ophouden met nonsens te vertellen, veel mensen bij de klantenservice weten totaal niet waar ze het over "moeten" hebben , ze praten je naar je mond. Het schijnt momenteel een geweldige rotzooi te zijn bij het soorteer centrum , te weinig mensen , dus alles komt te laat of niet of op een ander adres. Gewenste oplossing ; Ik wil mijn pakje thuis bezorgd hebben en niet bij Karwei en zorg dat je de zaak op orde krijgt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:48 geantwoord

Geachte heer Lemmers,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat wij uw pakket niet bij u aan de deur hebben kunnen bezorgen. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u via de telefoon een klacht heeft ingediend. Dit is inmiddels met de bezorger besproken, en u mag er van uit gaan dat dit niet meer zal gebeuren.

Volgens Track&Trace heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen. Ik hoop dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen.

Heeft op 11 oktober 2017 om 18:21 geantwoord

Mij wordt net via PostNL twitter vertelt dat alle pakjes met inklaringskosten voortaan altijd naar een afhaalpunt gaan sinds 4 oktober.
Wie wat waar en hoer nu ? Maw , hoe zit het nou. Als ik porto kosten betaal om bij mij thuis af te leveren dan moet dat . Dit zou een mooi item kunnen zijn voor \"dat kan niet waar zijn\" dan wel Kassa of Radar.

Alle klachten die gemeld zijn door UrbanSteel