Klacht: Prutswerk! Bijna week wachten op pakketje

op 21 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb woensdag een pakket besteld, dat is donderdag bij mij aangeboden. Ik was niet thuis, dus ze zouden de dage er na weer komen. Een tijdsframe van 9 tot 15 uur is natuurlijk al belachelijk. Je kan geen hele dag gaan wachten op een pakje. Het was inmiddels 1300 uur en ik moest weg. Toen ik het op de site wilde aanpassen dat ik het op zou halen lukte dat niet. Toen gebeld, de telefoniste kon niet aangeven waar de koerier was of hoe lang het zou duren. Dat vind ik ook amateuristisch. Toen telefonisch aangeven dat ik het zelf wel wilde ophalen. Dat kon pas de dag erna. Toen ik ’s avonds thuiskwam lag er een brief van de koerier dat hij het zaterdag nog een keer zou proberen. Weer wachten dus. Deze keer een halve dag. Tijdframe tussen 9 en 13 uur. Toen er om 13 uur nog geen pakketje was belde ik DHL. Zou bij afhaalpunt in de stad liggen. Daar naar toe. Daar lag het niet. Wat blijkt? Het afhaalpunt van DHL is 3 weken gesloten! Hoe kan het dat de organisatie dat niet weet? Het ligt nu op een andere plek verder weg. Bovendien is dat punt pas maandag weer open! Ik ben echt superpissig en vind het super-amateuristisch. Bah!

Wanneer DHL mijn pakketje vandaag nog komt brengen met excuses erbij. Maar dat zal er wel niet in zitten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:45 geantwoord

Goedemiddag Niels,

Bedankt voor jouw bericht. Je geeft aan dat het pakket uiteindelijk is afgeleverd bij een Parcelshop die verder weg ligt dan de gebruikelijke Parcelshop. Dit omdat deze is gesloten. Het is goed dat je dit aangeeft, want deze zou dan ook niet als optie zichtbaar mogen zijn.

Ik vind het erg vervelend dat het pakket hierdoor bij een andere Parcelshop ligt. Ik kan er helaas niet voor zorgen dat het pakket alsnog wordt aangeboden. Deze zou afgehaald moeten worden bij de Parcelshop.

Mijn excuses voor het ongemak.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door NiKater