Klacht: Verkleurde Fauteuils

op 05 juli 2011 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

We hebben 2 en half jaar geleden een 3 zits bank en 2 Fauteuils gekocht bij Profijtmeubel in Emmen(koop de vries) de bank kwamen binnen een half jaar spontaan vlekken in dit is netjes opgelost we konden nieuwe stof uitzoeken omdat de stof die er op zat uit de handel was genomen.Onze 2 Fauteuils met dezelfde stof zijn na 2 jaar verkleurd we zijn naar Profijtmeubel gegaan maar onze klacht is niet in behandeling genomen, omdat zij het vrij normaal vonden dat een stoel na 2 jaar verkleurd.Ook de bijgekochte garantie mocht niet baten.
Even een voorbeeld onze eetkamerstoelen 8jaar oud nog steeds als nieuw,kussens van de loungeset na 3 zomers in de felle zon nog steeds als nieuw maar deze zijn niet gekocht bij Profijtmeubel.
Ik mag toch als consument van een fauteuil verwachten dat deze minimaal 2a3 jaar meegaat? We hebben wel een waardebon van 25 euro gekregen te besteden bij Profijtmeubel ,als je voor honderden euro`s niet iets fatsoenlijk bij hun kunt kopen wat voor rotzooi krijg ik dan voor die 25euro.

Gewenste oplossing

Ik werwacht van Profijtmeubel nieuwe stof op de stoelen of helemaal nieuwe stoelen en anders gewoon ons geld terug.

Bericht van Profijt Meubel Emmen

8 jaren geleden - De klacht is inmiddels al ruim een half jaar geleden opgelost door Profijt Meubel Emmen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Profijtmeubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Profijtmeubel

Heeft op 24 mei 2012 om 13:32 geantwoord

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Profijtmeubel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron van Veen