Klacht: Proefpakket met een hoge factuur

op 15 februari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mocht Bralex gratis uitproberen. Nu heb ik het thuis ontvangen, niet wetend dat het pillen zijn. Ik heb besloten om het niet te openen en er niks mee te doen. Een paar dagen later krijg ik een factuur van Bralex binnen van dit gratis proefpakket. Ik wil dit product niet en zou het graag terug willen sturen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik het kan retourneren en de factuur komt te vervallen. (het is een volledig ongebruikt product!!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 28 februari 2017 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Clauda Jongerius,

Op het moment dat u een bestelling gaat plaatsen, gaan wij er vanuit dat de algemene voorwaarden en retourbeleid goed gelezen wordt. Dit is staat allemaal heel duidelijk omschreven op onze website. Wellicht ontschoten of niet goed gelezen. Want het hoeft echt niet onduidelijk te zijn als u alles had gelezen.

U geeft aan dat de supplementen nog in verpakking zitten en als de seal laag er nog op zit, mag u van ons betreft nog retourneren. Normaal gesproken heeft u een meldingsplicht binnen 14 dagen.

U kunt het pakket retour sturen naar:

Forskolin Naturals
T.A.V. afdeling Klachten
Stavangerweg 16 A
9723 JC Groningen
Ordernummer 229709

Wij zien graag het pakket spoedig tegemoet. Op het moment dat uw pakket in goede orde is ontvangen zullen wij direct de factuur crediteren.

Wij hopen dat dit een passende oplossing is.

Met vriendelijke groet,

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door ClaudiaJongerius