Klacht: Proefpakket forsokolin

op 23 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Het proefpakket van forsokolin zou gratis zijn en krijg nu een factuur van € 99,91 ik heb binnen 5 dagen gereageerd maar moest toch betalen. Echt een grote oplichtingszaak.

Geen zaken meer mee doen dan en via de webshop Bralex ook niet echt niets meer bestellen via forsokolin

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste Conny den Haan, Wat jammer dat u hier zo over denkt. Oplichtingszaak is wel heel hoog gegrepen en vinden wij ook niet netjes dat u dit zo aangeeft. Alles staat heel duidelijk op onze website omtrent onze unieke aanbieding. Ik zal het nogmaals uitleggen; U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. 1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren. Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren. Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen. Dit staat heel duidelijk op onze website. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht conny1802

2 weken geleden - Ik heb dag 2 aangegeven dat ik allerlei klachten kreeg. En mijn was geadviseerd om te stoppen. Dus ik vind dit echt een oplichtingspraktijk.

Alle klachten die gemeld zijn door conny1802