Klacht: Proefabonnement stilzwijgend verlengd?!?

op 29 november 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Zoals velen van jullie heb ik tijdens een belletje van Rendement telefonisch toestemming gegeven voor 2 proefabonnementen van 3 nummers tegen een betaling van alleen de verzendkosten.

De meneer heeft duidelijk verteld dat het ging om een vrijblijvende kennismaking en proefabonnement.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik zeker geen abonnement wil en de meneer heeft het helemaal niet gehad over een stilzwijgende verlenging.

Krijg vandaag 2 facturen van in totaal 210 euro, heb meteen met ze gebeld en volgens hun gaat het proefabonnement stilzwijgend over op een abonnement met 1 maand opzegtermijn en ik moet volgens hun gewoon de facturen betalen.

Verder staat het abonnement volgens Rendement op Mevr. Minnesma, een van onze medewerkers die absoluut nergens voor toestemming heeft gegeven.

Ik zal in deze kwestie onze advocaat inschakelen.

Als ik een creditnota krijg van de 210 euro.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht danielbjork

1 week geleden - Een mevrouw van de klachtafhandeling van Rendement heeft mij zojuist gebeld. Gezien hun snelle reactie en het prettige gesprek ben ik akkoord gegaan met hun voorstel om 1 van de 2 facturen te betalen. Alle abonnementen zijn ook meteen opgezegd en ik heb zojuist een bevestigingsmail gekregen. Klacht is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door danielbjork