Klacht: produkt nog steeds niet geleverd

op 24 januari 2014 over De nationale kadobon in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor sinterklaas kreeg ik een cadeau-bon van “De nationale kadobon”. 27 December 2013 bestelde ik een lingerie-setje en betaalde 3,90 euro verzendkosten bovenop mijn kadobon-bedrag. Het zou tussen 8 a 10 dagen verzonden worden. Nu is het bijna een maand later en heb ik nog steeds niks ontvangen. Op mijn mailtje kreeg ik keurig antwoord. De feestdagen hadden de voorraden behoorlijk uitgedund maar nu zou ik het 100% zeker krijgen en later; als het er 20 januari niet is dan krijg je het geld terug. Helaas heb ik tot op heden nog een pakketje nog mijn geld terug gekregen.

Gewenste Oplossing:

Binnen 5 werkdagen het beloofde pakketje of mijn geld terug gestort op mijn prive-rekening (inclusief verzendkosten)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Alle klachten die gemeld zijn door renate timmers