Klacht: Produkt niet correct; nieuwe produkt word niet geleverd

[email protected] op 08 december 2021 over Aluminium op Maat in de categorie Bouwmarkten

Ik heb een aluminium op maat gemaakt produkt besteld en volledig betaald.

Eerst komen ze zonder track trace onverwachts bij mij aan de deur.
Produkt word in de brievenbus gedrukt en bleef half hangen.
Waarom niet volledig doorgedrukt?
Dus produkt was er van buitenaf zo uit te pakken.
En mijn brievenbus heeft 2 dagen wijdwagen open gestaan. Het was steenkoud in mijn huis.

Blijkt het produkt niet gezet.
Moet het produkt terug naar het bedrijf om het alsnog te laten zetten.

Mijn 2 mogelijkheden:
Een dag van 8-18 uur (dus 10 uur!) wachten tot het opgehaald word bij mij thuis.
Of ik leg het bij mijn voordeur neer zodat zij het er weg kunnen pakken (maar wel op mijn eigen risico).

Ze kunnen niet zeggen hoelang het produkt weg blijft en wanneer het terugkomt. Daar hebben wij totaal geen zicht op.
Zodat ik de gemaakte afspraken met een bedrijf om dit produkt te verwerken niet kan verplaatsen.
En dus kosten kan besparen.

Dan binnen een week hebben ze opeens uit het niets een geheel nieuw produkt.
En die willen ze leveren maar weer tegen dezelfde voorwaarden.
Weer van 8-18 uur wachten tot ze komen bezorgen of zij leggen het bij mijn voordeur neer maar weer op mijn risico.

Telefonisch en email contact met dit bedrijf.
Dit zijn u mogelijkheden
Dit zijn uw opties
Zo werken wij
Punt.

Inmiddels Thuis Winkel Waarborg ingeschakeld dat alleen maar eindeloos email verkeer oplevert.

Zij blijven namelijk achter dit bedrijf staan.
Die zelfs meegaan in allerlei idiote voorstellen.
Ik 10 uur wachten op die pakketdienst.
Ik iemand in mijn familie of vriendenkring bereid zie te vinden die daar 10 uur op gaat zitten wachten.
Pakket bij mijn werk af laten leveren (fijn als alle werknemers dat de komende tijd gaan doen).
Of toch bij mijn voordeur laten neer leggen op mijn risico.

In hun laatste mail: ik geef het bedrijf geen mogelijkheid om hun produkt te leveren.
Pardon. En hebben op geen enkel ogenblik gehad over mijn rechten. Tot zover een keurmerk…

Ik vraag
Of ze het nu niet weer door de brievenbus kunnen drukken en goed doordrukken.
Of levering met een pakketdienst die werkt met een tijdslot van max. 4 uur of afleverlocatie.
Of afleveren bij mij thuis op hun risico (zwart op wit).
Of geld terug.

Laatste contact bedrijf 19 oktober
Laatste contact thuiswinkel waarborg 10 november

Ik vraag
Of ze het nu niet weer door de brievenbus kunnen drukken en goed doordrukken.
Of afleveren bij mij thuis op hun risico (zwart op wit).
Of geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aluminium op Maat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]