Klacht: produkt 30 mei besteld en betaald tot heden niks geleverd.telefonisch niet bereikbaar ,meerdere mailen gestuurd een mail terug gehad ze zeggen dat het onderweg is!

op 20 juni 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

dit bedrijf is niet te bereiken
heb 30 mei .een product besteld en betaald en hebt tot heden nog steeds niks ontvangen.
meerdere mails gestuurd maar 1 bericht terug gekregen ze zeggen dat het het onderweg is ,maar dat is niet waar ik heb DHL gebeld en hun zeggen dat het product nog bij hun aangeleverd moet worden.zodat ze het kunnen verwerken.ik heb nog telefonisch geprobeert 2 keer 10 minuten aan de lijn gehangen,je krijgt een bandje een van de mederwerkers helpt u..
ik wil nu mijn geld terug heb ik nu de laatste mail aangegeven.

ik ben pas tevereden als ik mijn product krijgt en eerder niet!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Reactie van de melder van de klacht 20zafira17

9 maanden geleden - eindelijk is het product binnen . ik heb meerdere mails gestuurd en geprobeerd te bellen . ik weet ieder geval dat ik niet zo gauw weer iets besteld bij vidaXL.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 20zafira17