Klacht: Producten beschadigd

op 03 oktober 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb hier 3 keer producten besteld. De 1e keer was een salon tafel en een bar tafel. De salon tafel kwam kant en klaar binnen en was ik heel tevreden over. De bar tafel was niet stevig, ging snel kapot maar gelukkig heeft mijn vader hem kunnen aanpassen waardoor die wel stevig was dus dit heb ik door de vingers gezien. Daarna een tv meubel besteld, in elkaar gezet en toen achter gekomen dat deze ook niet stevig is plus beschadigd binnen kwam. Ik probeer al een hele lange tijd contact op te nemen maar ik krijg gewoon geen reactie. Omdat ik het schandalig vind dat dit een 2e keer gebeurd heb ik de factuur nog niet betaald.

Nu heb ik 3 dagen geleden een nieuwe salontafel binnen gekregen die mijn moeder voor mij heeft besteld, bij binnenkomst zie ik dat deze tafel dus van Vida XL is. Nja oke, prima, ik maak hem open en hij is wéér beschadigd en niet stevig.

Ik wil dat VidaXL contact met mij opneemt.

Ik wil dat de factuur van de tv meubel gehalveerd word en de salontafel opgehaald word en het geld word terug gestord op de rekening. Ik vind dit abseurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Jessy, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u een beschadigde salontafel heeft ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u oplossen om dit met u te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Jsychn