Klacht: Product wordt niet geleverd, klantenservice doet niks om te leveren

op 11 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Edit 2: inmiddels andere multicooker in mijn bezit, niet meer wenselijk om het product opgestuurd te krijgen, graag niet versturen (handiger dan te versturen en daarna retour te moeten), en terugbetaling van het geld.

EDIT: na de zoveelste loze toezegging wilde ik de bestelling annuleren en het product dan maar opnieuw bestellen, maar het annuleren van een bestelling is NIET mogelijk. Wat een prutsers en dat bij zo\\\’n bedrijf!!!

Op woensdag 2 Augustus een multicooker besteld en betaald, geen bevestiging per mail gehad, wel een ordernummer in mijn systeem. Product is op voorraad en er wordt geclaimd: voor 11:30 besteld morgen in huis. Er gebeurt niks met mijn bestelling, meermaals gebeld en de order zou vastgelopen zijn en alsnog zsm geleverd worden. Paar dagen later weer gebeld :hetzelfde verhaal. We zijn 9 dagen verder, nog niks, m\\\’n status is nog niet eens op verstuurd. als ik opnieuw besteld zou hebben zou ik \\\’m al meermaals opnieuw moeten hebben ontvangen. Telefonisch wordt je afgewimpeld en wordt er totaal geen moeite gedaan om het product alsnog te leveren. Philips heeft mijn geld, ik wil mijn product en ook al is de order vastgelopen, hoe moeilijk is het om handmatig het te laten inpakken en versturen?

En ik zag al voorbij komen een soortgelijke klacht over een stofzuiger en een tandenborstel waarbij het bij laatstgenoemde 7 weken duurt! Zo lang ben ik niet van plan te wachten. Philips is zeer klantonvriendelijk bezig mbt deze klachten en ik ben zeer zeer teleurgesteld. Had meer service van ze verwacht ipv afgewimpeld te worden.

Annuleren van de bestelling en geld zsm retour

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AstridW1988