Klacht: Product niet geleverd

op 10 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

Inmiddels circa 6-7 weken geleden heb ik een product besteld bij VidaXL. Product is nooit aangekomen, zeker 5 keer proberen contact op te nemen via mail, chat en telefoon. Geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb óf het product binnen heb ben in ''tevreden''.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van den Bemt,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u na enige tijd uw bestelling nog steeds niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Na zorgvuldig onderzoek hebben wij vernomen dat u al reeds contact heeft gehad met onze klantenservice. Uw bestelling is door onbekende redenen aan ons geretourneerd. U heeft aangegeven graag het aankoopbedrag retour te willen ontvangen. Dit hebben wij meteen doorgezet naar onze financiële afdeling en het aankoopbedrag zal binnen 2 a 5 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening dat het is teruggeboekt.

Bedankt voor uw geduld meneer van den Bemt en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust!

Wij wensen u een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Rewben