Klacht: product gratis toch factuur

op 19 april 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

op de aanbieding gereageerd van de actie probeer gratis uit , gedaan maar slecht bevallen dus geen nabestelling , nu opeens factuur in de bus van de geleverde producten , hier zijn wij het natuurlijk niet mee eens , nooit een factuur gehad

zijn absoluut niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 25 april 2017 om 14:22 geantwoord

Beste Hermien Ekkel,

Vervelend om te horen dat u de aanbieding niet geheel begrepen hebt. Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. U krijgt twee potten welke u mag uitproberen en als het niet bevalt dan kunt u het na 10 dagen retourneren. Als het maar voor de 14de dag bij ons terug is.

Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen.

Helaas is in uw geval retourneren niet meer mogelijk omdat u ruim over de wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen heen zit.

Dit vinden wij erg vervelend en kunnen u 25 procent korting aanbieden op het gehele aankoopbedrag om u tegemoet te komen.

In afwachting van uw reactie.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door hermien ekkel