Klacht: Product deugt niet

op 03 november 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In februari een Samsung Galaxe Ace aangeschaft. Ik merkte al snel dat het product niet functioneerde zoals een telefoon hoort te functioneren.
– Applicaties sluiten zich ongewild af
– Telefoon valt steeds uit en start zichzelf op
– Valt uit en gaat niet meer aan.
– Sms’en vind ie al erg moeilijk want dan loopt ie al vast.
– Telefoon trilt de hele tijd als ie vastliep, ook als ie in mijn tas zat.

Heb contact gehad met de winkel en zij adviseerde mij om de telefoon te laten repareren door Solid Vision. Kreeg de telefoon vervolgens terug met een software update, maar de klachten waren niet verholpen. Ik heb toen met Samsung gebeld, maar die konden niets voor mij betekenen. Het reparatiebedrijf adviseerde mij om de SD- kaart eruit te halen. Ook dit hielp niet. Ik heb de telefoon dus wéér opgestuurd met dezelfde klachten. Ook deze keer kreeg ik de telefoon weer met een software update terug wat niet geholpen heeft. Het enige probleem dat verholpen was, is dat de telefoon niet meer trilt als ie vastloopt, hoewel hij nog wel constant vastloopt. Ik heb weer gebeld met Samsung, maar die konden nog steeds niks voor mij betekenen. Ik ben langs de winkel geweest ook zij konden niets voor mij doen dus ik heb de telefoon nu voor de derde keer opgestuurd. Er is mij ook verteld dat er na de 3e keer echt maatregelen genomen worden. De telefoon is na de derde keer ongerepareerd terug gestuurd, omdat zij geen fout kunnen vinden. Hoe is het mogelijk dat een telefoon van ongeveer 300euro niet eens normaal kan bellen of sms’en. Er is dan wel degelijk iets mis met de telefoon! Ik baal ook enorm dat ik nu al zo lang vast zit aan een telefoon dat niet eens deugt. En dat het allemaal zo lang duurt voordat er maatregelen genomen worden.Ik inmiddels ook al een aangetekende brief gestuurd, maar nog geen reactie. Net ook weer met Samsung gebeld maar de medewerker kon niets voor mij doen, want het was een andere afdeling. Ze verwacht dat ik binnen 5 werkdagen wordt terug gebeld.

Geld terug of een deugdelijk product + de gemaakte kosten vergoed krijgen (telefoonkosten en verzendkosten).

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste 2407, Wij hebben uw klacht gelezen en geconstateerd dat er binnen 3 werkdagen contact met u wordt opgenomen door onze escalatieafdeling. Wij wachten de uitkomst hiervan af voordat wij hier verder op reageren. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht 2407

6 jaren geleden - Er is gereageerd op 1 van mijn 6 klachten, waar ik overigens niet veel mee kan. Ik heb een mail ontvangen dat mijn telefoon mogelijk trilt, omdat er een applicatie vastloopt. De enige applicaties die erop staan zijn: Facebook, Whatsapp en Nu.nl. Zou wat zijn als alle telefoons in ene niet meer functioneren door deze (professionele) apps. Heb weer met Samsung gebelt, maar ze sturen me nu voor de 4e keer terug naar het reparatiecentrum, want Samsung kan wéér niets voor mij betekenen.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 14:37 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 2407