Klacht: Product alleen te leveren als ik bij betaal

op 07 oktober 2016 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Online heb ik een mooie stofzuiger gezien, en bij het bestellen stond eronder dat de korting alleen op vrijdag gelde.
Dus 4 dagen gewacht met bestellen, en vanochtend de stofzuiger besteld.

Krijg ik een telefoontje: hij is niet leverbaar, maar voor 30 euro bijbetalen kan ik EXACT dezelfde krijgen met een afwijkend typenummer!

Op de website staat de stofzuiger die ik besteld heb gewoon nog op beschikbaar en deze is gewoon nog te bestellen.
Even het algemene nummer gebeld, en blijkbaar is hij niet te leveren maar wel nog online te bestellen.

Beetje een wassen neus uitverkoop zo, 30 euro bijbetalen voor het zelfde product met net een ander nummertje erop, wat dus neerkomt op de originele prijs van voor de uitverkoop.

Gewoon de identieke stofzuiger met een afwijkend type nummer leveren voor de afgesproken prijs.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 07 oktober 2016 om 15:11 geantwoord

Beste Laura,
Wij hebben dit voor u uitgezocht. Het door u bestelde model is inderdaad uitverkocht bij de leverancier. Ook bij de andere Expertwinkels staat deze nergens meer op voorraad. Wij hebben het model inmiddels ook verwijderd van onze webshop.
Het nieuwe model, aan u aangeboden door de Expertwinkel is een luxer model en kost daarom 30 euro meer. U kunt echter ook kiezen voor een nieuw model, met dezelfde mogelijkheden en prijs die u had besteld, type: LX7-1-EB-P. Zie deze link voor de informatie en om te bestellen: https://www.expert.nl/aeg-lx7-1-eb-p
Als u deze vandaag bestelt ontvangt u ook op dit model de extra 20% korting.

Expert Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Laura H