Klacht: Problemen met opzegging

op 17 oktober 2011 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

In april 2011 (ingang 9-4-2011)heb ik een aanbiedings-abonnement genomen op de Volkskrant.
In mei al meerdere klachten over bezorging, waarop ik besloot direct de krant op te zeggen.
Klachten goed afgehandeld, en krant opgezegd.

Opzegging zou per oktober (half jaar)geschieden.
Krant ontvang ik inmiddels nog steeds. (17-10-2011)
Vanmorgen dus gebeld met de Volkskrant, medewerkster meldt mij dat er geen eerdere opzegging in het systeem staat. Ook trouwens 1 enkele klacht in mei, terwijl ik toch zeker 4x gebeld heb in die eerste periode. (?)

Medewerkster kan niets voor mij doen, zegt dat ik de krant per begin december op kan zeggen. Stuurt mij bevestiging over post. (Heeft de medewerker die ik in mei aan de telefoon had niets over gezegd)

Ik ben zwaar ontevreden, vind het heel erg vervelend dat ik nu moet ‘bewijzen’ dat ik al eerder heb opgezegd.
En intussen zit ik nu tot december aan een duurder abonnement vast (want aanbieding is verlopen!)

Heel slecht dat mijn klachtmeldingen niet allemaal geregistreerd staan, en bovendien mijn opzegging niet in het systeem staat.

Het liefst zou ik het bedrag voor de komende maanden storneren, ik heb niet gevraagd om nog twee maanden de Volkskrant.
Maar ik snap ook dat de Volkskrant het dan uit handen geeft en ik dan te maken krijg met een geldinningsbedrijf.

Directe opzegging van mijn abonnement (zoals ik voor ogen had: per 9 oktober 2011)

Eventueel terugstorten van inmiddels door de Volkskrant geïnd geld.

Excuses voor het ongemak.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 17 oktober 2011 om 16:12 geantwoord

Contact opgenomen met de abonnee, het abonnement is beeindigt per 20/10/2011 het geïncasseerde bedrag wordt teruggestort op mevrouw haar rekening.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Reactie van de melder van de klacht atnicaj

6 jaren geleden - Zeer tevreden over uiteindelijke afhandeling door de volkskrant.

Alle klachten die gemeld zijn door atnicaj