Klacht: Problemen maken BTW-vrije factuur & terugstorten BTW

op 14 juli 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

De leverancier blijft maar rond de pot draaien betreffende een BTW-vrije factuur en het terugstorten van de BTW (niet verschuldigd als Belgische onderneming). Eerst krijgen we een mail dat we de factuur en terugstorting zullen ontvangen – nadien is het allemaal niet meer mogelijk, enzovoort.

Ontvangen BTW vrije factuur + terugstorting BTW.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 06 september 2018 om 14:58 geantwoord

Beste Jan,

Wij zijn pas sinds enige tijd actief op Klacht.nl. Wij zullen iedere klacht dan ook inhoudelijk behandelen. Het gaat hier echter om een gedateerde klacht die waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is opgelost. Derhalve sluit ik hierbij de klacht af. Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden zodat we alsnog tot een oplossing kunnen komen.

Bedankt voor uw begrip en onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Webcare Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door JanVHWK