Klacht: Problemen blijven na veel contact en monteur.

op 14 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Heel veel opnames staan wel ingepland maar neemt het niet op. En dit is al heel vaak gebeurt en we storen ons er best wel aan. Het kastje werkt ook vaak niet mee.

Want mis hierdoor leuke programma’s en series. Waarvoor ik achteraf moet betalen. Aangezien er vaak genoeg niks bijzonders op tv is of veel reclame, dan is het toch wel genieten om iets leuks te kijken en de reclame te kunnen doorspoelen.

Hebben laatst al een nieuw kastje ontvangen( na veel/ te veel telefonisch/schriftelijk contact) maar het werkt nog steeds niet naar behoren. Begin me er echt mateloos aan te storen. Binnenkort loopt het contract af en zou het graag opgelost hebben. Dan is er een reden om te verlengen. Maar als dit aanhoud zie ik het zo snel niet gebeuren.

(En een tegemoetkoming van 5 Euro voor het niet kunnen opnemen, na het vragen erom)

Mvg

Wanneer we fatsoenlijk tv kunnen kijken en opnemen.

Want we betalen immers voor de optie opnemen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bendert van Alteren

2 maanden geleden - Nog steeds niks vernomen van kpn!

Alle klachten die gemeld zijn door Bendert van Alteren