Klacht: problemen bij opzegging, na een jaar lang regelmatig gedoe rond afspraken en nota’s

op 18 juni 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Een jaar geleden telefonie en internet voor ons kleine bedrijf (ZZP) bij MTTM afgesloten. De overstap ging niet goed, paar dagen geen verbinding gehad. Geen contract gekregen, geen algemene voorwaarden. Wel een rekening voor aansluitkosten die niet waren afgesproken. Die is uiteindelijk kwijtgescholden. Steeds verschillende nota’s, onduidelijk en met verschillende bedragen. Bij bellen worden en dingen beloofd en niet nagekomen. Vaak geen reacties op mails. Een maand voor het einde van het jaar mail gestuurd (2x) dat we niet verder gingen en opzegden. Geen reactie. Met een nieuwe aanbieder afgesproken dat we naar hun toe gingen. Krijgen we mails van MTTM dat we niet volgens de algemene voorwaarden hebben opgezegd (die hebben we nooit gehad) en daarom twee rekeningen krijgen van elk 750,- Aangetekende brief verzonden na juridisch advies. Jurist gaf aan dat ze ons niet aan algemene voorwaarden kunnen houden als we die nooit ontvangen hebben. Reactie terug van MTTM dat de opzegging niet kan, omdat er nota’s open staan. (die 2x 750,-). MTTM gaan niet in op ons argument dat we wel via de mail hadden opgezegd en dat de nota’s niet terecht zijn i.v.m. de algemene voorwaarden. Eerst betalen en dan gaan zij kijken óf we kunnen opzeggen.

Intrekking van de twee onterechte nota's van elk 750,-, opzegging accepteren, medewerking van MTTM aan de overzetting naar de nieuwe aanbieder.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van mttm

2 dagen geleden - Beste meneer/mevrouw Slootstra, Allereerst onze excuses voor de problemen bij de overstap. Daarnaast vinden wij het zeer vervelend dat de dienstverlening op deze manier is verlopen. Mijn collega zal telefonisch contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen. Met hartelijke groet, Fleur Meesters, MTTM

Reactie van de melder van de klacht Slootstra

1 dag geleden - Beste mevrouw Meesters, Fijn dat jullie excuses aanbieden, maar helaas moet ik zeggen dat ik niet veel vertrouwen heb dat jullie ook inderdaad gaan bellen en dat we tot een oplossing komen. Het afgelopen jaar steeds gemerkt dat er beloftes worden gedaan en vervolgens horen we niets meer. Inmiddels zijn we dat wel zat. Jullie hebben in onze ogen de zaken niet op orde. De ene medewerker weet niet wat de ander afspreekt. M Slootstra

Alle klachten die gemeld zijn door Slootstra