Mijn Klacht:
Beste Nikki, wanneer ik een bepaalde foutmelding had ontvangen had ik dat wel aan u gemeld. Nogmaals, volgens het kaartje en de email is er de mogelijkheid om een andere bezorgafspraak te maken maar dit was niet mogelijk omdat uw bezorger, voordat ik de kans kreeg om dit te doen, het pakje al direct naar een afhaalpunt had gebracht. Dus mijn vraag is waarom dit gebeurt. En dan nu ook nog een nieuwe vraag: waarom word ik er niet van in kennis gesteld dat er een probleem is met mijn pakket waardoor ik gisteren weer voor niets thuis ben gebleven, notabene een telefonische afspraak met mij gemaakt met een uwer medewerkers. En wat is dan het probleem met mijn pakket? Ik ga er van uit dat u mijn pakket kan traceren en contact met de bezorger opneemt en het vandaag bij mij thuisbezorgd. DHL doet maar eens een keer moeite in plaats van er zich met een Jantje van Leiden van af te maken. Op vraag 4 heb ik ook geen antwoord gekregen, ik dien hierbij een klacht in tegen deze bezorger en verneem ook graag alsnog van DHL wat DHL voor actie onderneemt richting bezorgers daar dit soort zaken regelmatig voorkomen. En waarom meent u overigens dat het probleem is opgelost?
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik antwoord heb ontvangen op mijn vragen en mijn pakket vandaag thuis ontvangen heb.