Klacht: Probleem staat op opgelost maar is niet opgelost

IngridMarinka op 19 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nikki, wanneer ik een bepaalde foutmelding had ontvangen had ik dat wel aan u gemeld. Nogmaals, volgens het kaartje en de email is er de mogelijkheid om een andere bezorgafspraak te maken maar dit was niet mogelijk omdat uw bezorger, voordat ik de kans kreeg om dit te doen, het pakje al direct naar een afhaalpunt had gebracht. Dus mijn vraag is waarom dit gebeurt. En dan nu ook nog een nieuwe vraag: waarom word ik er niet van in kennis gesteld dat er een probleem is met mijn pakket waardoor ik gisteren weer voor niets thuis ben gebleven, notabene een telefonische afspraak met mij gemaakt met een uwer medewerkers. En wat is dan het probleem met mijn pakket? Ik ga er van uit dat u mijn pakket kan traceren en contact met de bezorger opneemt en het vandaag bij mij thuisbezorgd. DHL doet maar eens een keer moeite in plaats van er zich met een Jantje van Leiden van af te maken. Op vraag 4 heb ik ook geen antwoord gekregen, ik dien hierbij een klacht in tegen deze bezorger en verneem ook graag alsnog van DHL wat DHL voor actie onderneemt richting bezorgers daar dit soort zaken regelmatig voorkomen. En waarom meent u overigens dat het probleem is opgelost?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik antwoord heb ontvangen op mijn vragen en mijn pakket vandaag thuis ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 april 2019 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Vollgens mijn gegevens is de bezorger op 16 april op uw adres geweest met uw pakket, maar trof hij niemand thuis. U geeft echter aan dat u gen bezorger heeft getroffen. Naar aanleiding van uw telefonische contact met onze klantenservice, is uw klacht hierover geregistreerd en gekoppeld aan het verantwoordelijke regiodepot. De bezorger wordt hierop dus aangesproken door zijn leidinggevende, zodat de eventuele fout in de toekomst niet wordt herhaald.

Normaal heeft u na de melding 'niet thuis' inderdaad tot middernacht de mogelijkheid zelf een andere bezorgafspraak te maken. Van deze mogelijkheid heeft u op 16 april ook gebruik gemaakt, want toen heeft u gekozen voor bezorging op 17 april in de avonduren (tussen 18:00 en 21:00 uur).

Vervolgens heeft zich helaas een probleem voorgedaan met deze zending, waardoor de bezorging geen doorgang heeft kunnen vinden en het ook niet mogelijk is een nieuwe afspraak te maken. Wat er precies aan de hand is, is niet duidelijk. Het is daarom erg belangrijk dat hier een onderzoek naar wordt opgestart.

Dat onderzoek kan bij ons worden opgestart door de verzender van het pakket, dus Wehkamp. Wehkamp kan daarvoor contact opnemen met haar vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Zodra wij van Wehkamp de zendingsinformatie hebben ontvangen die wij voor het onderzoek nodig hebben, stellen wij alles in het werk om te achterhalen wat er met deze zending aan de hand is en proberen wij het pakket alsnog zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Ik adviseer u derhalve om contact op te nemen met Wehkamp, zodat zij dit verder voor u kunnen oppakken met ons. Omdat wij vanaf hier op dit moment verder niets voor u kunnen betekenen, sluit ik deze klacht af.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door