Klacht: Proassist reparatie duurt maanden

op 26 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben sinds 12 juli 2011 mijn telefoon kwijt, dat is 3,5 maand. Betwijfel of ik ‘m ooit terug ga krijgen. Laatste nieuws is dat hij niet is gerepareerd, en dat is alles. Wachttijd staat normaal al op 6-10 weken voor Blackberry, ik ben ondertussen 14 weken onderweg.

Daar komt bij dat tot 4 (!) keer toe ik Proassist heb gebeld voor meer informatie, en tot 4 keer toe nooit is teruggebeld, terwijl dit wel is beloofd.

Betwijfel of ik ooit nog een telefoon terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Je kan een klant geen 4 maanden op een reparatie laten wachten. Als het niet lukt om het toestel binnen 10 weken terug te sturen, stuur dan een nieuwe Blackberry op. Dit is onacceptabel en schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door nicky_vo