Klacht: ProAssist houd zijn klanten aan het lijntje

op 31 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Op 5 september 2011 werd mijn Iphone 4 opgehaald door een medewerker van ProAssist genaamd Jurrjaan.

Het gaat hierbij om een gebroken display van de Iphone 4 type 16 GB.

Nadat het defecte toestel was ingenomen werd mij een zeer verouderd leentoestel aangeboden door ProAssist, en werd mij al verteld dat er rekening gehouden moest worden met een verwachte reparatie tijd van vier tot maximaal zes weken.

Op 2 oktober (vier weken nadat het toestel was ingenomen) heb ik zelf contact opgenomen met ProAssist betreffende de status van de reparatie, na een wachttijd van twaalf minuten werd mij verteld dat het defecte item bij de reparatie afdeling in behandeling werd genomen.

Op 9 oktober (vijf weken nadat het toestel was ingenomen) heb ik weer contact opgenomen met ProAssist betreffende de status van de reparatie, na een wachttijd van vijftien minuten werd mij dit keer verteld dat het toestel als “niet te repareren” werd beschouwd en dat er op 22 september al een order was geplaatst voor een vervangend toestel, deze zou dan een verwachte lever tijd hebben van twee tot vier weken. Hierdoor zou ik dus een nieuw toestel mogen verwachten tussen 6 oktober 2011 en 20 oktober 2011.

Op 21 oktober (zeven weken nadat het toestel was ingenomen) heb ik weer contact opgenomen met ProAssist betreffende de status van vervanging, na een wachttijd van dertien minuten werd mij dit keer verteld dat ik het vervangende nieuwe toestel uiterlijk de 24ste van oktober zou ontvangen.

Op 31 oktober (negen weken nadat het toestel was ingenomen) heb ik weer contact opgenomen met ProAssist betreffende de status van vervanging, na een wachttijd van elf minuten werd mij dit keer verteld dat er problemen zijn bij de reparatie afdeling van ProAssist, nou zou dit geen invloed meer moeten hebben op de vervanging van mijn toestel gezien het vervangen word en niet gerepareerd moet worden, toch werd mij verteld dat er vanuit de directie van ProAssist druk uitgeoefend word om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Buiten het feit om dat er zeer verouderde leen toestellen ter beschikking worden gesteld door ProAssist en de overdreven lange wachttijden om een callcenter medewerker van ProAssist aan de lijn te krijgen, weten de callcenter medewerkers ook nog eens niets van de huidige stand van zaken en is na enig onderzoek gebleken dat de callcenter medewerkers alleen fungeren om de klanten te woord te staan zonder ook maar enig effect te kunnen uitoefenen op de probleem in kwestie.

Na enig onderzoek te hebben gedaan over diverse andere probleem gevallen bij andere klanten van ProAssist blijkt dat “ProAssist The service company” zijn naam zeker geen eer aan doet door de extreem slechte service die uw bedrijf levert.

Hoogachtend

Bruce Thoma

Publicatie van de slechte service van ProAssist.

Alle klachten die gemeld zijn door bruce_thoma