Klacht: ProAssist 2011 zeer slecht

op 09 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Van mij is een smartfoon van sony ter reparatie in augustus 2011 aangeboden. Telefonisch en ook bij verkoop van de verzekering is toegezegt dat er een vervangende smartfoon zou komen..
Dit is nooit gebeurd, ondanks dat er zelfs twee keer een afspraak voor de volgende dag is gemaakt. Waarbij de chauffeur alleen nog nokia’s uit het jaar blok bij zich had. Uiteindelijk na deze dagen kreeg meneer te horen dat hij helemaal geen recht heeft op een vervangende tijdelijke smartfoon, want daar had hij opeens niet meer het juiste contract vooir. Dit toestel blijkt uiteindelijk niet meer te maken en na dat meneer zelf maar weer heeft gebeldt ivm de satus van zijn toestel, te vragen kreeg hij dit te horen en dat er een ander toestel wordt geleverd. maar dan moest er wel een keuze gemaakt worden tussen twee toestellen. Hier is toen een toestel gekozen die goed en snel te leveren was., tenminste dat werdt toen telefonisch aangegeven. Nadat er weer een week voorbij was en geen toestel gezien , nog maar een keer gebeld. Ja meneer dit kan ongeveer drie weken duren??????????????????

Tweede verhaal, een gewone nokia wordt voor reparatie aangeboden en er wordt een vervangende telefoon gevraagd. is dit niet mogelijk want ze zijn op ??? wachttijd van twee dagen, voordat er een vervangd toestel kan komen,maar u krijgt dan wel een smartfoon. deze mevrouw heeft eerst het begrip smartfoon moeten opzoeken in het woordenboek, zij wil alleen maar bellen. en heeft uiteindelijk deze telefoon in de kast liggen.
Is toch een leuk verhaal???

Afgelopen week maar weer eens geïnformeerd naar de Sony Ericson Arc. Dit was Woensdag.
Kreeg we tijdens dit telefoongesprek te horen dat een toestel nooit binnen twee dagen zou zijn want het toestel stond pas af afgelopen maandag in bestelling, zei de vriendelijke medewerker, die tevens er dan aan toe moest voegen dat er niet zo gezeurd moet worden.
Afgelopen maandag???? en die andere weken dan dat die in bestelling stond????
Vrijdag werd er eindelijk vanuit jullie gebeld, het toestel was binnen en kon as maandag gebracht worden en niet eerder, het antwoord hierop was we niet wisten waar ze maandag zou zijn en dan geen afspraak kon maken, toen is er afgesproken dat er maandag terug gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.
Nog geen vijf minuten later bellen jullie weer op en kon het toestel zondag geleverd worden. Helemaal blij natuurlijk dat er niet weer een week overheen hoeft te gaan afspraak gemaakt voor zondag.
Nog een verwarring geweest ivm de eigen risico van €30,- want die moest betaalt worden, op de wedervraag waarom omdat dit defect niet door eigen gebruik is ontstaan, omdat er niet bekent was wat er defect was aan het oude toestel, werd geantwoord nadat de vriendelijke medewerker dit had gecontroleerd in het systeem dat dit inderdaad het geval was en geen eigen risico gerekend wordt bij aflevering van het toestel. Zondag afspraak afgezegd omdat ProAssist eindelijk langs zou komen. Maar natuurlijk niemand gezien. Gebeld maar weer met ProAssist, blijkt dat deze gewoon de afspraak voor as dinsdag 11 oktober in het systeem hebben gezet. Aangegeven dat er dan niemand op het afleveradres is op dinsdag, wij zouden maandag terug gebeld worden door een Teamleider, want die was zondag niet aanwezig.
Update 11-10.
Maandag niets gehoord’van een Teamleider of ProAssist,
Dinsdag 11-10 eindelijk het lang verwachte telefoontje…… van de chauffeur : wij staan voor de deur en er is niemand thuis.
Toen maar eens telefonisch contact gezocht met ProAssist: Oh dat is vervelend, dat is het eerste wat de medewerker kunnen vertellen en naar ons idee ook het enige.
Maar wel afgesproken het toestel komt Woensdag 12-10-20??

Dit is echt heel frustrerend, en heel triest.

Het snel afleveren van de telefoon.

Bericht van Proassist

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw bericht gelezen en vragen uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Catweazle. Met vriendelijke groet, ProAssist Emelie Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Catweazle