Klacht: Pro assist wat een *********** bedrijf

op 13 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Op 30-08-11 Is een medewerker van proassist langs gekomen om me iPhone op te halen voor de reparatie hij vertelde me dat ik mijn iphone waarschijnlijk binnen 2 weken terug zou krijgen omdat er alleen iets mis was met me microfoon.
Op 14-09 heb ik proassist gebeld om te vragen waar mijn telefoon blijft.
De mevrouw die ik aan de telefoon had, wist ten eerste niet waar me telefoon was en toen ze erachter kwam dat het bij de reparatie was kon ze me niet vertellen wat de status was (in behandeling nog niet in behandeling) maar ze kwam wel met de luke mededeling dat de reparatie minstens 4 weken kan duren lekker dan.
Vervolgens bel ik 30-09 weer terug om te vragen wat de status van me telefoon is die verteld me dood leuk dat me telefoon maximaal 6 weken op de reparatiecentrum ligt en dat ik dus ong binnen 7 weken me telefoon hoor te krijgen de status van me telefoon wad alsnog onbekend.
Op 11-10 weer gebeld naar pro assist vragen naar de status die verteld me dat er nog steeds geen status is en dat ze contact zou opnemen met het reparatiecentrum en dat ze de volgende dag contact met mij zou opnemen wat natuurlijk niet gebeurde.
13-10 weer gebeld en toen vertelde de mevrouw me doodleuk dat mijn telefoon was terug gehaald naar een ander reparatiecentrum gestuurd is en dat ik me telefoon over ********* 1 MAAND PAS WEER TERUG ZIE WTF HEBBEN DEZE MENSEN IN HUN HOOFD ?!?!?! ze praten niet met klanten stellen ze van niks op de hoogte je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en daar betaal je dan per 3 maanden €23 euro voor en nu zit ik lekker opgeschept met een oude Nokia waar ik niks mee kan omdat niemand van pro assist mij heeft verteld dat ik ook een ander leentoestel kon vragen

COMMUNICATIE !

Alle klachten die gemeld zijn door SBD-