Klacht: Privacy gevoelige poststukken tot tweemaal toe in januari niet bezorgd.

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot tweemaal toe zijn 2 poststukken in grote bubbeltjes enveloppen niet bij mij bezorgd. In de enveloppen bevonden zich stickjes met privacy gevoelige familie informatie. De eerste envelop is ruim 2 weken geleden verzonden en de 2e envelop begin vorige week. Het verzendadres ligt in Julianadorp en het bezorgadres in Barendrecht. De zendingen zijn verricht via de normale brievenbuspost. Ondanks het feit dat er geen track-/tracecode aanwezig is, mag je toch verwachten dat PostNL goed met je post omgaat. Het gunnen van een verzendopdracht aan een onderneming valt of staat met het vertrouwen dat je hebt in de onderneming. Als dit al tweemaal in één maand fout gaat bij één klant, dan frons ik mijn wenkbrauwen bij de gedachte hoe groot het totaal aantal gedupeerde dagelijks wel niet is !? Dit komt sowieso niet ten goede van mijn vertrouwen in PostNL ….

Gewenste Oplossing:

Onderzoeken hoe dit kan gebeuren en/of er wellicht ergens gestolen wordt !?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Damen, Erg spijtig om te vernemen dat er twee keer een zending niet heeft ontvangen. Ik snap dat dit erg teleurstellend is en wil u namens PostNl mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Zoals u zelf ook aangeeft, gaat het om poststukken welke zijn verzonden zonder track en trace code. Ze worden niet geregistreerd zoals bijvoorbeeld met een aangetekende brief wel het geval is waardoor we niet precies na kunnen gaan wat er met de zendingen is gebeurd. Volgens mijn gegevens heeft de afzender inmiddels ook al contact met ons gezocht. Maar voor u kan ik ook een melding aanmaken. Hiermee kunnen we nagaan of dit vaker voorkomt in uw postcode gebied. Hiervoor heb ik nog wel wat extra gegevens nodig. Graag ontvang ik de naam- en adresgegevens van de afzender, de datum waarop beide zendingen op de bus zijn gegaan plus de locatie waar het is gepost. Graag ontvang ik bovenstaande gegeven van u zodat ik het door kan zetten naar de betrokken medewerkers. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Damen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Damen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door vin2325