Klacht: Primeline klantvriendelijkheid’s belijd ?????

op 28 augustus 2014 over Primeline in de categorie Leningen

Ik weet niet of ik moet huilen of lachen Primeline op de reactie van Primeline op de klacht van 18-8-14
Als ik een organisatie crimineel noem kan ik dit wel degelijk onderbouwen anders zeg ik zoiets niet .
Primeline stelt dat deze aantijging kant nog wal raakt dus is uitleg nodig
In 1999 kocht ik een bromfiets op afbetaling via Primeline met een kredietvergoeding van 33.41%
En ontving ik een Primeline krediet kaart met een limiet van 5000 gulden .
En zo als het hoort betalende ik netjes elke maand wat ik moest betalen
Na het invoeren van de euro zetten Primeline het bedrag van 5000 gulden om naar een bedrag van € 4999, of wel 11,016,35 gulden .
nu zou ik in 1999 nooit een bedrag van deze omvang hebben kunnen lenen maar voor Primeline geen probleem ,
Informatie of dit wel verantwoord was had Primeline niet nodig .
In April 2011 ontving ik een Flex laser kaart en omdat ik een wettelijke verplichting had activeden ik deze kaart .
Ik kon bij Primeline geen geld meer lenen omdat ik de Primeline kaart 21-1-2008 had laten blokkeren .
Tot 2013 was er ook niet zo veel aan de hand ik was inmiddels in 2003 getrouwd en kon dit bedrag aan aflossing en renten ophoesten .
Maar in 2013 werd het moeilijk omdat er op uitkeringen werd gekort grof gerekend € 630 op jaarbasis .
En omdat Primeline adverteerden met het omzetten van duren leningen nam ik contact op met .
tijdens dit gesprek gaf ik aan dat het moeilijk werd mijn betalingen’s verplichtingen te blijven voldoen van wegen de overheid en het feit dat ik gescheiden was .
Ik hoorden niets meer van Primeline tot juli 2013 ik mijn bromfiets moest maken en ik naar de pinautomaat ging .
Maar hier kreeg ik de mededeling dat het niet mogelijk was geld op te nemen .
Ik belden met Primeline en kreeg te horen dat de kredietkaart geblokkeerd was omdat ik gescheiden was .
7-8-2013 schreef ik hier over een brief naar Primeline 12-8-13 belden ik naar Primeline die mij een inkomen en uitgaven papier toe stuurden .
wat ik op 24-8 terug zond en toen werd het stil 16-9 belden ik met Primeline hierover en toen kreeg ik een bekent verhaal te horen .
ze konden de zaak niet in behandeling nemen omdat de papieren niet compleet waren ( waar heb ik dat ooit gelezen )
ze moesten weten wat ik aan gemeente belasting betalen ( niets ) en of ik een inboedel en wa verzekering had ( heb ik niet )
maar ik zond nog wat papier die kant op met een schrijven dat ik alles waar om gevraagd was de eerste keer al had opgestuurd .
Vanaf toen werd ik aan het lijntje gehouden met lege beloften en onware verhalen .
En op iedere vraag had de klantenservice een antwoord .
Op de vraag waarom ik in 2006 € 1,99 overboekings-kosten moest betalen terwijl er niets was gedaan wisten ze te antwoorden ook al sloeg het antwoord nergens op .
Op de vraag hoe het komt dat ik in plaats van 48 keer 49 keer voor de bromfiets heb betaald kreeg ik als antwoord .
Nee meneer dat was van een anderen rekening welke is niet duidelijk .
En dan over het billijk voorstel dat aan mij werd gedaan meneer u verhoogt u betaling naar € 150 per maand zodat u over 45 maanden klaar zijn met het betalen van het openstaand saldo van € 4365,17 .
nu kan ik niet goed rekenen maar een 12de deel van 15% is 1,25%
reken ik als begin bedrag 4365,17 plus 1,25% is 4419,74 min 150 is 4269,74
blijf ik deze berekening handhaven dan zou ik op maand 37 nog € 60,28 moeten betalen .
Het voorstel van Primeline houd dus in dat ik na maand 37 nog even €1289,72 extra betaal .
En dit noemen zij dan een billijk voorstel ik kan er niets crimineel voorstel .
waarvan ze bij voorbaat weten dat dit voor mij toch niet haalbaar is want als € 89,90 al een te grote aanslag is als maandelijkse betaling is € 150 onhaalbaar .
En dan vinden ze het jammer dat ik me tot de sociale media richt en niet met hen correspondeer .
Nu weet ik niet goed hoe ik het moet noemen maar vanaf mei 2013 heb ik 450 minuten gebeld met Primeline cq laser .
dat is dan 7 uur en 30 minuten verder twee aangetekende brieven en een niet aangetekende brief .
Dus ze hoeven niet te doen of ik de genen ben die niet vriendelijk zou zijn .
En wat betreft de rente van deze firma ook daar mag een vraagteken bij geplaatst worden maand rente rente op extra geld achterstandsrente zelfs als de betaling een dag later bij hen binnen is .
En ook al stelt Primeline dat zij de flex laser kaard niet in april 2011 aan mij hebben toegezonden .
Ik zweer bij de dood van mijn vader en moeder en bij mijn overleden broer´s en zussen .
Dat deze kaart 2011 door mij is geactiveerd en de tweede betaling aan mij werd overgemaakt onder een niet bestaand klantnummer .
En ik waarschuw mensen om goed na te denken als ze een lening afsluiten bij Primeline en aanverwanten .
Want het woord flexybelle rente heeft maar een betekenis .
Men sluit een krediet af met 5,7% rente en binnen no tijm is de rente 15% waar men dan de tientallen jaren aan vast zit .
En Primeline en aanverwanten hoeft zich geen zorgen te maken .
want ook al zal het wat langer duren ik zal de zaak nog wel voorleggen bij de AFM het Kifid en de overheid .
Waarbij ik al de klachten die richting dit bedrijf zijn geuit allemaal zal kopiëren daar veel klachten overeen komen met dat wat ik heb ervaren met dit bedrijf .

Laat ze dat zelf maar eens uitzoeken want als ze na zoveel klachten gewoon doorgaan met telefoon terreur mensen kredietkaarten aansmeren zonder dat daar om word gevraagd .
niet hun wettelijke verantwoording nemen ten aanzien verstreken van onverantwoord over leningen aan mensen die toch al niets hebben .
Wat kan ik dan nog aandragen .
VERGUNNING INTREKKEN

Bericht van Primeline

1 jaar geleden - Wijzigen Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Primeline

4 maanden geleden - Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:14 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet