Klacht: Prijsverschil

op 25 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 december 2017 heeft mijn partner een bank gekocht bij s&s in Drachten. Ik was zo blij en nieuwschierig dat ik naar de s&s in Groningen direct was gegaan om te kijken welke bank wij gingen krijgen! De verkoper was heel behulpzaam en liet mij alle stoffen en bekledingen zien. Maar ik was er alleen om te bezichtigen en niet om te kopen… aangezien de aankoop al gedaan was. Zonder ook maar te vragen naar de prijs zei de verkoper dat ik hem voor 1600 euro mocht hebben. Mijn vriend heeft 2250 euro betaald voor dezelfde bank en stofgroep! Nu voelen wij ons bedondert… mijn vriend is terug gegaan naar de filiaal en mevrouw achter de balie zei dat het ZIJN probleem was. Zo ga je natuurlijk niet met vaste klanten om.. (inmiddels 3e bank van s&s)
Sindsdien al weken bezig met s&s via Facebook om een antwoord te krijgen hoe dat kan? En of er überhaupt nog korting van de bank af kan?
Na 3 keer contact hebben genomen krijg ik alleen te horen dat de desbetreffende afdeling zsm contact met mij zou opnemen.
Wij zijn inmiddels 9 week verder en hebben nog steeds geen bericht ervan ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat we toch het bedrag betalen wat er mij aangeboden is. 1600 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Mileski, Het spijt ons te vernemen dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas. Uw melding wordt doorgegeven naar het filiaal van aankoop. De verantwoordelijke zal met u contact opnemen en naar een geschikte oplossing zoeken. Met vriendelijk groeten, Mirjam Costumer Service_ Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 27 april 2018 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mileski,

uw melding staat al enige tijd open, ik heb vernomen dat de salesmanager contact met u heeft opgenomen om het prijsverschil aanbiedingen uit te leggen. Ondertussen heeft u uw bestelling afgehaald en wensen wij u veel zitgenot toe op uw nieuwe bank. We danken u voor het vertrouwen in Seats and Sofas.
Met vriendelijke groeten,
Mirjam
Costumer Service - Seats and Sofas

Heeft op 01 mei 2018 om 23:50 geantwoord

Over de prijsverschillen en aanbieding klopt niks van. Het was op dezelfde dag gebeurt bij beiden winkels. En de andere winkel had ook toegegeven dat de prijs van 1600 klopte wat hij gezegd had.

De oplossing was dat we korting zouden krijgen op de volgende aankoop?? Dus je moet weer investeren terwijl je al voor paar honderd bedondert bent? Belachelijk gewoon

Alle klachten die gemeld zijn door SMileski11