<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlPrijsvechter klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/prijsvechter/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/prijsvechter/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Tue, 23 Feb 2021 19:32:21 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Twee bestellingen december 2020 nooit ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/twee-bestellingen-december-2020-nooit-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/twee-bestellingen-december-2020-nooit-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 23 Feb 2021 19:32:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Lucca64</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/twee-bestellingen-december-2020-nooit-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Twee bestellingen gedaan via prijsvechter.com:
Bestelnummer 8476 twee woodcutters nooit ontvangen, zou verzonden zijn op 14-12-2020
Bestelnummer 1216 Twee kerstboompjes nooit ontvangen
Laatste doorgezet naar mazuava.nl

Op ettelijke mails geen enkele reactie.
Websites prijsvechter.shop en mazuava.nl lijken uit de lucht.
Wel is er een emailadres: zakelijklorenzo@outlook.com</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>NOOIT ONTVANGEN KERSTBOOM</title>
	<link>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/nooit-ontvangen-kerstboom</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/nooit-ontvangen-kerstboom#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 15 Feb 2021 15:19:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Maureen60</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/nooit-ontvangen-kerstboom</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dit is de mail wisselen tussen het bedrijf en mij.
Maar ze reageren niet meer, wat ik niet zo netjes vind.
Wel geld incasseren maar niets leveren. Zo jammer dit.

prijsvechter.shop 

BESTEL 6766 

Bedankt voor je aankoop! 

Hallo M.F, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.
Besteloverzicht
ChristmasTree™ 1  1 GRATIS ACTIE (OPOP) × 1
€34,95
Subtotaal
€34,95
Verzending
€2,95
Totaal
€37,90 EUR
Factuuradres
M.F van Gennep  
Hoefblad 114
1689 SV Zwaag
Nederland
Verzendmethode
Premium Verzending (met tracking code)
Betaalmethode
Ideal — €37,90
Als je vragen hebt, kun je deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op prijsvechter.shop@gmail.com
Beste mensen,
Ik heb betaald via Mollie.
Ik hoop dat ik u voldoende informatie heb verstrekt.
Het is betaald.
Helaas kon ik niet met mijn creditcard betalen.
Beste mensen,
Weten jullie al iets?
Beste mensen,
Leven jullie nog?
Beste mensen,
Waar zijn jullie?
Beste mensen,
Waar blijft mijn kerstboom.
Graag antwoord van jullie. 
Beste mensen, 
denken jullie dat ik de kerstboom voor kerst binnen heb of al iets eerder?
Graag hoor ik van jullie
Hallo,
Mijn naam is Erik, van Prijsvechter.
Allereerst wil ik je bedanken voor je bestelling en het vertrouwen in Prijsvechter. Wij zullen er alles aan doen om je de best mogelijke service te bieden.
Voor 23 uur besteld wordt dezelfde dag nog verzonden. Wanneer het bestelde artikel niet meer op voorraad is worden de producten rechtstreeks vanuit het warenhuis van onze buitenlandse leveranciers verstuurd.
Door deze structuur kunnen wij de kosten laag houden en onze producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent. Ons streven is om de kosten zo laag mogelijk te houden zodat jij als consument hiervan kunt profiteren. Houd daarom rekening met een gemiddelde levertijd van 7-12 dagen.
Nadat de producten zijn verzonden hebben wij geen invloed op het verzendproces. Het kan helaas voorkomen dat een zending wat vertraging oploopt. Nogmaals mijn excuses hiervoor.
Je kunt je bestelstatus bekijken via de volgende link: Bekijk hier je bestelstatus
Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, voel je vrij om contact met ons op te nemen. Het team van Prijsvechter staat altijd klaar om je te helpen .
Met vriendelijke groet,
Team Prijsvechter
Op vr 11 dec. 2020 om 13:43 schreef Maureen v G :
Beste mensen, 
denken jullie dat ik de kerstboom voor kerst binnen heb of al iets eerder?
Graag hoor ik van jullie
Beste mensen,
Weten jullie al wat?
Beste mensen van jullie nog antwoord geven?
Waar blijft mijn kerstboom?
Beste Erik,
Waarom hoor ik nog steeds niets.
Vind het niet echt grappig of zo.
Wel geld incasseren en niet het bestelde afleveren is niet zoals het hoort toch?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>OPGELICHT</title>
	<link>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/opgelicht-1427</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/opgelicht-1427#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Jan 2021 12:46:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Klaproos189</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/prijsvechter/klacht/opgelicht-1427</guid>
	<description><![CDATA[<p>op 9 december via facebook bij PRIJSVECHTER  een kerstboom besteld van 2 meter ( 1  1 gratis )  met verlichting en afstandsbediening. voor 23.00 uur besteld volgende dag bezorgd. Diverse mails dat bestelling vertraagd was. Annuleren niet mogelijk omdat ze al in verzendproces zaten. Vandaag krijg ik flutkersttakje van 20 cm.  website is uit de lucht. geen reactie meer op mail</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
